NOILE AMBALAJE ISOVER GLASSWOOL (vată minerală de sticlă)

Continuăm procesul de diferențiere a produselor și prin relansarea AMBALAJELOR GAMEI ISOVER GLASSWOOL – vată minerală de sticlă, din dorința de a face mai simplu procesul de alegere al produselor ISOVER.
Începând cu luna februarie, am început ambalarea produselor ISOVER GLASSWOOL – vată minerală de sticlă în folie din plastic cu design nou.
UȘOR DE ALES, DIN ORICE UNGHI!
Cromatica fiecărui ambalaj are o semnificație strâns legată de obiectivul propus:
- eficiență energetică – prin izolare termică;
- confort acustic – prin izolare fonică;
- reliefarea unor caracteristici (ex: folie ALU) sau aplicații.
Cromatica diferențiatoare este preluată pe ambalaj la capetele rolei de vată, astfel încât, atunci când sunt expuse la raft, în poziție orizontală, alegerea poate fi făcută ușor.
INFORMAȚII cuprinse pe ambalaj
- Denumire produs – RIO ALU, RIO PLUS; AKUSTO; DOMO, DOMO PLUS; UNIROLL PLUS, FORTE, SUPER PROFI - este vizibil afișat pe fiecare ambalaj;
- Coeficientul de conductivitate termică λD (exprimată în W/m*K) este principalul parametru care ghidează alegerea unui material termoizolant din vată minerală de sticlă de bună calitate și poate fi observat în partea superioară a ambalajului
O valoare mai mică a λD = cheltuieli mai mici cu încălzirea/răcirea.
- Aplicația principală este ilustrată prin pictograma tip casă în cadrul căreia se evidențiază modul de amplasare al vatei:
> orizontal (planșee – parte din pardoseli sau tavane);
> vertical (pereți);
> înclinat (plafon la mansardă).
Pictograma este însoțită de text explicativ în limba română și engleză.
- În pictograma principală este afișată performanța produsului sau organismul care îl recomandă.
Vezi aici Asociația Auditorilor Energetici pentru Clădiri din România (AAECR).
- Alte pictograme ce reliefează beneficii suplimentare ale produsului sunt amplasate mai jos, sub pictograma principală. Pictogramele sunt adaptate gamei de produse (nu sunt la fel pentru toate produsele) și sunt însoțite de text explicativ în limba română și în limba engleză.
- La baza produsului, pe banda specială, apar:
> logo-ul Companiei Saint-Gobain;
> simbolul EPD, fiind o gamă care deține Environmental Product Declaration = Declarație de Mediu pentru Produse, document esențial pentru schemele de evaluare a Clădirilor Verzi, utilizat de specialiștii care se ocupă de clasificarea clădirilor conform diverselor “etichete verzi” – LEED, BREEAM etc.;
> codul QR, pentru link direct spre mai multe informații digitale (din website) despre fiecare gamă, inclusiv documentația tehnică aferentă;
> pictogramele de utilizare în siguranță a produsului.
- Pe fiecare rolă se regăsește, ca și anterior, o etichetă albă aplicată peste ambalaj, cu: marcajul CE – inclusiv principalele performanțe declarate conform standardului de produs, date logistice și despre producător, cod de bare etc.