Un brand Saint-Gobain

Saint-Gobain ISOVER creează soluții eficiente de izolare termică și acustică pentru construcții eficiente energetic, pentru a oferi confort si condiții de siguranță utilizatorilor săi și pentru a ajuta la protejarea mediului înconjurător.

Cu o vastă experienţă şi capacitate de inovaţie, Saint-Gobain creează, produce şi distribuie materiale şi soluţii care contribuie la bunăstarea şi viitorul fiecăruia dintre noi. Acestea pot fi găsite pretutindeni, în locurile în care trăim şi în viaţa de

ACTIVITATEA Saint-Gobain

  • SECTORUL MATERIALELOR INOVATOARE:

Sticlă plană pentru construcţii, transport şi energie solară, materiale ceramice, materiale plastice, materiale abrazive, soluţii textile.

  • SECTORUL PRODUSELOR PENTRU CONSTRUCŢII:

Vată minerală de sticlă și bazaltică, adezivi și tencuieli decorative pentru faţade termoizolate (ETICS) sau clasice, plăci din gips-carton și plăci speciale, profile & accesorii metalice, plăci și structura aferentă pentru plafoane false, tencuieli și gleturi pe bază de ipsos, chituri, adezivi, conducte din fontă, adezivi pentru placări ceramice, soluţii pentru zidire, tencuire, șape.

  • SECTORUL DISTRIBUŢIEI MATERIALELOR DE CONSTRUCŢII:

Distribuţia de materiale de construcţii pentru firme specializate şi publicul general.

Cu vânzări de 51,2 miliarde de euro în 2022, Saint-Gobain operează în 75 de ţări şi are peste 170.000 de angajaţi. Pentru mai multe informaţii despre Saint-Gobain, vizitaţi www.saint-gobain.ro.
În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluţii din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești-Leordeni şi Ariceștii Rahtivani.

Începând cu anul 1665, Saint-Gobain şi-a demonstrat în permanenţă capacitatea de a inventa produse care îmbunătăţesc calitatea vieţii. Fiind unul dintre primele 100 grupuri industriale din lume, Saint-Gobain continuă să îşi valorifice know-how-ul tehnologic, deseori în parteneriat cu cele mai prestigioase universităţi şi laboratoare.

În anul 2015, Saint-Gobain a sărbătorit 350 de ani de existenţă printr-o serie de evenimente şi iniţiative care reflectă nu doar istoria îndelungată, ci în primul rând caracterul inovator şi dezvoltarea internaţională a companiei.